Begeleiding

Om de best mogelijke begeleiding te kunnen geven is het belangrijk dat gegevens goed gestructureerd aanwezig zijn. De benodigde formulieren voor het verzamelen van gegevens worden u bij kennismaking ter hand gesteld of toegestuurd. De formulieren kunnen eventueel ook door uzelf worden afgedrukt en ingevuld.

> Kennismaking
> Intake
> Huisreglement
> Protocol vrijheidsbeperking
> Protocol medicatie
> Wijziging gegevens

Privacy

Omdat per 25 mei 2018 de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht is, hebben wij de noodzakelijke maatregelen genomen om hieraan te voldoen. Aangezien wij altijd al zorgvuldig met uw gegevens omgaan, verandert er eigenlijk niets. Neem kennis van onze privacyverklaring.

> Privacy verklaring

Klachten

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas kan het voorkomen dat e.e.a. niet foutloos verloopt of niet volgens uw verwachtingen gaat. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met de zorgverlening van Stichting Groei!, dan kunt u een beroep doen op onze klachtenprocedure.

> Klachtenprocedure
> Klachtenformulier