Steun ons en word vriend van Stichting Groei!

Ieder mens heeft vrienden nodig, zo ook wij. Zonder vrienden kunnen wij mensen met autisme veel minder bieden. Ben je, net als wij, van mening dat kinderen en volwassenen met autisme net zoveel recht hebben op een plek in deze wereld, word dan vriend van onze Stichting.

De Stichting biedt op verschillende manieren begeleiding. Er wordt gewerkt met ZZP-ers die met grote inzet en enthousiasme hun expertise inzetten voor Groei. Dat kunnen wij niet alleen. Steun is daarom hard nodig. Als Vriend van Groei bieden wij je een keer per jaar een gratis workshop aan.

Altijd al iets meer willen weten over autisme? Creatief bezig zijn met een workshop creatieve therapie? Staat mindfulness al lang op uw verlanglijstje? Of een workshop encaustic (strijken met bijenwas)? Wat meer weten over hooggevoeligheid? Of wil je een keer rustig bij ons een kijkje nemen met een drankje? Wij ontmoeten je graag!

Voor € 35,00 ben je een jaar onze vriend, maar belangrijker nog: de vriend van mensen met autisme! Zij (en wij!) zijn je daarvoor zeer dankbaar.
Het banknummer bij de Triodosbank is: NL25 TRIO 0254 7828 92 t.n.v. Stichting Groei