Duur: | Prijs: | Deelnemers:

Hooggevoeligheid: Het herkennen en omgaan

Hooggevoeligheid is een kreet die we steeds vaker horen. Maar wat is dat nou precies, hooggevoeligheid? En belangrijker: wat kun je er aan doen? Als je hooggevoelig bent kun je daar veel last van hebben. Je kunt snel moe zijn, niet lekker in je vel zitten, zo maar opeens van stemming veranderen, niet tegen veel of harde geluiden kunnen, last hebben van licht en zo is er een eindeloos lange lijst.

Hooggevoeligheid heeft met prikkels en met energieën te maken. Alles is energie, wij ook. We kunnen zomaar onze energie weg laten glippen naar andere mensen, of opeens de stemming van een ander aanvoelen, zodat het lijkt of het jouw stemming is. Uiterst verwarrend dus.

In deze workshop verdiepen we ons in de werking van energieën, wat het met ons doet en hoe we ons er tegen kunnen wapenen. Hooggevoelig zijn betekent ook dat we heel snel weten hoe anderen zich voelen en kunnen we ons daar op af stemmen.

Tijdens de workshop gaan we ook in op de invloed welke hooggevoeligheid heeft op kinderen. Wat kunnen we daarmee als ouder? Hoe gaat de school hiermee om? Omdat deze workshop erg interactief is, is er plaats voor maximaal 5 personen. Zo krijg je de tijd om te ervaren en te beleven.

Heb je vooraf vragen? Stel ze dan per mail (wendy@stichting-groei.nl) zodat ik erop in kan gaan tijdens de workshop.

Helaas zijn er op dit moment nog geen nieuwe data bekend.
Neem contact op voor meer informatie.